tisdag 28 juli 2009

Vilken underbar dag...

...det har varit idag. Först strålande solsken, trevligt umgänge, fika på Espresso House (jag säger bara Vanilla Latte) och sedan sola lite på det finaste stället i hela Helsingborg.
Semestern har verkligen varit avslappnande och skön och jag har fortfarande nästan en vecka kvar. Det var välbehövliga 3 veckor.
Imorgon kommer familjen ner till Skåne och då blir det shopping på Väla. Ska försöka hitta ett par fräcka jeans men det är inte alltid det lättaste då jag har sådan konstig underkropp. Lär väl shoppa runt en hel del eftersom mamma är med och hon lyckas alltid rota fram grymt snygga kläder till mig. Skulle verkligen inte klara mig utan dig mamma;).
På torsdag blir det en sväng till Helsingör också. Synd att det är så dyrt där nu annars hade man kunnat handla lite där också. Jag säger bara "strosa runt".

Har köpt två nya böcker idag också som jag är säker på att de kommer hamna på min Fem böcker i topp-lista. Det är Ego Girl av Carolina Gynning (som jag redan läst ca 120 sidor av) och Lyckans hjul av Kajsa Ingemanson.
Sandra, får jag låna Små citroner gula av dig?;)
Recension av Ego Girl kommer inom kort.
Nu blir det nostalgi med Big Brother från 2003 med min älskling. Mys^^

Ha det gött så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, klart du kan få de efter att jag läst ut den bara;) med mig är de bra! Hur är de själv? Ser att du har en mysig semester iallafall! Kram:)