onsdag 28 april 2010

Smått och gott

Jag älskar min lägenhet! I stort sätt varenda morgon när man vaknar och går upp och sätter sig i soffan så kan man känna solens strålar bränna på ryggen. Det är bara för underbart. Jag gissar på att jag längtar till sommaren.

Jag önskar att jag hade mer tid för läsning. Jag var en riktig bokmal förrut och jag kunde läsa minst en bok i veckan. Nu känns det som att jag inte prioriterar det lika mycket längre. Jag ska se till att ta tag i det i alla fall. Har nämligen blivit medlem på www.pocketklubben.se, vilket innebär att du får en spännande pocket hemskickad till dig en gång i månaden. Du väljer själv mellan cirka 10 olika böcker varje månad. Själv har jag beställt Mari Jungstedts, Den dubbla tystnaden. Har suktat efter den ända sedan den kom ut men har tyckt att den varit alldeles för dyr. Nu får jag den direkt ner i brevlådan för endast 49,50 inklusive frakt. Se där, där fick jag in lite reklam också.

Ha en bra dag!

1 kommentar:

Sandra sa...

Det är en riktig kan inte sluta läsa bok! Du kommer tycka den är super! Hoppas allt är fint med dig! Miss you!