fredag 23 april 2010

Sugen på något nytt

Alltså, jag är så sugen på att skaffa en helt ny blogg... Fast ändå inte. Det här är ju liksom en blogg som jag började skriva när jag var 17 år så man känner ändå ganska starka band till den, fast å andra sidan så känns den så otroligt spretig. Näe, jag vet helt enkelt inte och jag får nog fundera på det ett tag. Jag tror inte att min andra blogg skulle bli särskilt mycket bättre, varken till utseendet eller innehållet. Slutligen skulle den bli lika spretig som denna.
Jag är nog en ganska spretig person som vill alldeles för mycket med livet. Fast, kan man egentligen vilja för mycket?

Nåväl, idag var sista dagen man träffade Jerry och Michaela på väldigt länge och det är något jag känner mig grymt deppig över. Ni ska veta att ni är några av de mest betydelsefulla i mitt liv.
Mina föräldrar och brorsan kommer ner över helgen. Ska bli supermys. Ska snart iväg och möta dem.

Puss på er

Inga kommentarer: