tisdag 20 april 2010

A lovely day

Gud alltså, jag verkar inte ha någon disciplin överhuvud taget att uppdatera bloggen varje dag. Kanske för att jag börjat prioritera annat än just att sitta vid datorn hela tiden?
Någon som jag redan tröttnat på vad det gäller att bo hemifrån är att jämt och ständigt diska. Det känns som att jag gör det hela tiden. Något som verkligen inte är bra för mina stackars händer då jag är överkänslig mot vatten. Får superjobbiga eksem. Det konstiga är att de kommer på samma ställen hela tiden, på vänstra ringfingret, vänstra långfingret och på vänstra handleden. Helt sjukt. Varken jag eller läkarna förstår fenomenet så jag antar att det är något jag kommer få stå ut med.

Idag har jag och Michaela rusat runt på stan och fikat på Espresso House. Ett av de bästa fiken som finns enligt mig. Har även hunnit med att få mina supersköra naglar fixade så nu är de betydligt starkare.

Grabbarna började måla inne i sovrummet idag. De hann med tak och element. Känns skönt att det har kommit igång nu. Jag ska så fort jag får tid börja maskera därinne så vi kan få väggarna målade till helgen. Min familj kommer ner och hjälper till. Ska bli så mysigt.

Have a great night!

Inga kommentarer: