söndag 23 november 2008

Kamerajävel

Alltså det är ju jävligt underligt att jag inte ens kan ta i en kamera utan att det ska bli något fel på den. Helt sjukt.
Fick en splitter ny kamera idag och jag hann inte mer än att ta en bild förrän det stod att det var minnesfel. Gaaah, jag blir galen. Tekniken har verkligen något emot mig.
Kul att den kan funka när man ska till Egypten snart liksom. Det var ju lite därför jag hade önskat mig en kamera. Jaja, hoppas pappa kan fixa till den annars är det väl inte mer än att skicka tillbaka den och få en ny. Inte för att jag kommer hinna få den innan Egypten men ändå. Jimmie har ju en kamera som tur är. Kanske kan låna Hannas gamla om jag frågar jättesnällt.
Fick ju mycket andra fina saker så jag är lite glad iallafall. Jag kanske låter som en bortskämd snorunge men det är jag faktiskt inte. Jag är bara frustrerad för att jag har redan lyckats ta sönder 2 kameror innan utan att jag har en jävla aning om hur det gick till. Jävligt skumt! *Förbannad*
Nu kommer gästerna snart så jag får väl bege mig från datorn nu.
Tjooho...

Inga kommentarer: