lördag 22 november 2008

World Childrens Day

Idag har jag jobbat mest hela dagen. Hade ett långpass, 11-20.30 och jag kan tala om att det känns i kroppen. Har dessutom ganska så rejäl träningsvärk efter Simon och Emelies styrkepass igår.
Det har varit World Childrens Day på McDonalds idag. Jag har samlat in mycket pengar som går direkt till Ronald McDonald-husen där sjuka barn kan vara istället för på ett tråkigt sjukhus. Känns faktiskt riktigt bra att ha dragit in så mycket pengar till en god sak. Man känner sig som en lite bättre människa här på jorden iallafall:).
Hur får man folk att läsa ens blogg? Näe, det förstår inte jag. Man kanske ska vara mer öppen, typ "tala ut". Mohaha, "Alexandra talar ut", jo tjena. Det får bli en annan dag.
Imorgon är det dags att fira min och mammas födelsedag. Äntligen blir man 18, (måndag egentligen). Nu behöver man inte sitta hemma när kompisarna går ut på krogen. Det blir finfint det. Blir väl lite presenter också och det tackar man ju inte nej till. Får se vad vi hittar i paketen:).
Ciao!

Inga kommentarer: