söndag 23 november 2008

Vilket Dilemma

Nu fick jag veta att Jimmie också har köpt en kamera till mig. Vilket dilemma. Vilken ska jag välja, man vill ju inte att någon av dem ska bli ledsen. Vilket i-landsproblem. Vilken kamera ska jag välja? Vad dum jag känner mig.
Pappa verkade ändå inte så negativ. Han sa att vi i familjen ändå behövde en kamera eftersom att vi inte haft någon på ett tag. Han tyckte jag skulle ta den Jimmie köpt.

Idag har det i alla fall varit jättemysigt. Farmor och farfar och morfar och Britt-Marie kom och grattade mig och mamma. Mysigt att träffa dem man inte träffar så ofta. Vi har käkat varm smörgåstårta och daimtårta. Mums, det var jättegott men gud så mätt man blev.
Imorgon ska jag börja packa för på onsdag börjar resan ner mot Skåne och sedan vidare mot Egypten. Jag tror verkligen att vi kommer få en jättemysig och romantisk resa. Jag älskar verkligen dig hjärtat.
Imorgon ska jag faktiskt åka till skolan, lägga sista kruten på projektarbetet. Man börjar se konturerna av våran modetidning nu.

Näe, nu är det tv som gäller, Ensam mamma söker och Sanningens ögonblick.
Mohaha, bara för att jag älskar dokussåpor.
Tjaaaaoo!

Inga kommentarer: