tisdag 25 november 2008

See yaa Sweden!

Jag säger som Maria Roth. Snart är det fasen dags att börja köpa julklappar igen. Det kändes inte alls så längesedan som jag sprang runt och handlade julklappar sist. Man kanske kan handla något kul i Egypten, typ en... vattenpipa. Haha, I'm gonna get high on life.
Hoppas snön ligger kvar till jul. Det vore ju mysigt att för en gångs skull få uppleva en vit jul.

Snart ska man iallafall till solen och värmen. Nu är det bara 1 dag och 11 timmar kvar tills planet lyfter. Jag är sketans nervös. Mest för att jag ska glömma något och att tågen ska vara försenade.
Nu är jag faktiskt klar med allt plugg. Nästan i allafall. Har lite, lite kvar på bokrecensionen.
Jaja, nu blir det uppehåll med bloggandet i någon vecka. Nu ska jag bara njuta och ta det lugnt och inte tänka på någonting alls.
Egypten, here I come<3.

1 kommentar:

Maria Roth sa...

Ha det UNDERBART nu :D Och se upp för alla otäcka egyptier ;)

KRAM!