söndag 7 december 2008

Borta bra men hemma bäst...



Jag önskar att jag kunde hålla med om det men jag längtar något så fruktansvärt tillbaka till Egypten. Pallar fan inte plugget nu alltså. Är så opepp så det finns inte.

Egypten var i alla fall helt underbart. 30 grader varje dag, sol och bad, goda drinkar, nya vänner, äventyr... ja ni hör ju själva. Det hade inte kunnat bli bättre.

Vi träffade två supersköna värmlänningar, Malin och Daniel som vi umgicks med hela veckan. Typiskt att de ska bo så långt bort men jag å Jimmie har bestämt oss för att åka och hälsa på dem snart igen.
Första riktiga fyllan åkte man ju såklart på där också. Vad annars kan man vänta sig när det är all-inclusive?:P Det blev väl lite för många drinkar på fredagkvällen så på lördagen mådde jag väl inte kalas.
Snorklade och var även på ökensafari, underbart. Helt klart en oförglömlig resa.

Jag lovar, efter nästa sommar drar jag utomlands och reser runt i några månader. Pallar inte med Sverige mer.

Var ute på krogen igår, det var kul till en början men sedan blev man påmind om hur många rötägg det finns här i stan. Gaaah, Oskarshamn är ingen rolig stad att gå ut i. Vilken skitstad. Alla känner alla, vilket kanske låter gött men näe, jag tycker inte det. Jag går ut för att träffa nya människor och det kan man knappt göra i den här stan. Skönt att få träffa brudarna igen i alla fall.
Tack för en helt okej kväll<3;).

Nu är det dags att ta tag i motionerandet. Ikväll får det bli en långpromenad. Tänkte jag skulle gå ner till 65 kg... 3 kg ner.


Ciao!

1 kommentar:

Maria Roth sa...

Låter helt underbart :D