torsdag 18 december 2008

Jullov

Äntligen säger jag bara! Nu slipper man skolan och alla bekymmer i några veckor. Ska bli underbart. Nästa termin ska jag fasen vara mer organiserad. För det första måste jag rensa ur mitt skåp så det blir lite ordning där. För det andra måste jag skaffa fler block så att jag inte har alla ämnen i samma. Har upptäckt att det inte fungerar så bra.
Har julstädat idag, musik i öronen såklart annars går det inte. Fick även skolkatalogen, synd att man skulle blunda på det sista skolfotot ever. Yeah yeah, whatevah!
Har förresten klippt hellugg/raklugg och jag tycker faktiskt att jag är rätt fin i det. Tänker dock inte lägga upp någon bild för ingen av de jag försökte ta blev bra. Mohaha. Lite fåfäng får man väl vara.
Imorgon ska jag gå och fixa naglarna. Ska bli riktigt nice.

Konversation ur "Bonde söker fru" mellan bonden Peter och hans partner Ville:
Peter:
Vet du vad jag längtar efter mest just nu?
Ville: Näe, vadå?
Peter: Tills vi får checka ut våra gevär.
Haha, är det bara jag som har snuskig fantasi eller lät det lite väl snuskigt?:P
Ciao!

Inga kommentarer: