fredag 12 december 2008

Ett frågetecken? :S

Jaha, det känns ju stabilt. Fick kolla på mitt resultat av nationella proven i svenska. Fick VG på det muntliga men på det skriftliga stod det ett frågetecken. Hm, det känns ju inte särskilt bra alls. Vad innebär det egentligen? Jaja, det kan jag inte spekulera i innan jag vet. Någonting betyder det ju i alla fall och det lär jag väl märka så småningom.
Idag har jag shoppat en massa julklappar till svärföräldrar, pojkväns bröder, föräldrar och min egen bror. Det är ganska kul när man väl kommer igång. I början var det trögt att hitta något men så helt plötsligt hittar man någonting och då släpper allt. Då går det av bara farten. Har bara två klappar kvar nu och ska förmodligen köpa något mer till min älskling.
Idag är det final i Idol 2008. Jag hoppas verkligen att Kevin vinner, han är den enda värdiga vinnaren och har varit det hela tiden. Visst Alice har utvecklats mycket och hitan och ditan men hon är ingenting mot Kevin.
Om 2 minuter är det dags så håll i er.
Ciao.

Inga kommentarer: