torsdag 11 december 2008

Stenhuggaren

Dags för en ny bok av Camilla Läckberg. Lånade 4 böcker på biblioteket idag varav en i och för sig var till min mor. Får försöka läsa lite över jullovet.
Ska i alla fall läsa Stenhuggaren nu. Handlar om ett mord på en stackars liten 7-årig flicka.
Lånade även hem boken som kommer efter Stenhuggaren, minns inte namnet just nu, men det är en serie på ca 5-6 böcker eller något sådant.
Ska även ge mig på Stieg Larssons triologi eller vad det nu är. Det är rätt maffiga böcker. Först kommer Män som hatar kvinnor.
Nu måste jag göra mig i ordning för att sedan pysa ner på mitt rum och öva på bokredovisningen och provet i Hantverksorientering. Skulle skrivit min kundpassbok också men får ta mig i kragen imorgon och skriva på bussen.
Längtar efter den "nya" boken av Mari Jungstedt - Den mörka ängeln som jag reserverat sen augusti men som jag fortfarande inte har fått. Någon jäkel är väldigt sen med att lämna tillbaka den.
Jag tycker om Jimmie<3
Ciao!

Inga kommentarer: