måndag 22 december 2008

Uppdatering

Jag ska helt klart börja skriva dagbok. Jag tror det är bra för mig, att verkligen få bearbeta mina tankar i lugn och ro och känna att ingen annan kan komma åt dem. Skriva om lite mer privata saker som man kanske inte vill skriva om här. Jag tror att det skulle vara ett jättebra sätt för mig att börja må bättre. Verkligen lära känna mig själv.
Det är så många tankar som snurrar i mitt huvud varje dag. Man blir alldeles snurrig av alla tankar, vore bra att på något sätt bara få ut dem, se dem i klartext och börja bearbeta problemen. Låter som jag har varit hos en psykolog.
Detta ska läggas till på "nyårslöfteslistan".
1. Börja ta hand om mig mer och inte ha så höga krav på mig själv.
2. Ha körkort innan 2009 är slut
3. Börja skriva dagbok från och med 090101
4. Gå ner till 65 kg och stanna där

Inga kommentarer: