fredag 21 november 2008

Tjejkväll och Idol

Idag var vi på studiebesök på Byteatern. Det var väldigt intressant.
Köpte födelsedagspresent till mor och så köpte jag såklart Östran. Mia hade ju skrivit en artikel som jag var med i. Den blev jättebra, du är mkt duktig Mia.
Sedan tog jag bussen hem... blev antagligen åksjuk eller något för jag fick jätteont i huvudet. Kom hem, tog en huvudvärkstablett och vilade. Det blev som tur var mkt bättre så att jag kunde vara med Mia som det var planerat.
Bakade nog världens kladdigaste kladdkaka idag också. Var lite stressad för skulle träffa Mia 19.45 utanför Hemköp. Så kakan fick bara vara i ugnen i 20 minuter men den blev väl helt okej ändå tror jag.
Sedan som sagt cyklade jag hem till Mia.
Vi hade verkligen jättetrevligt, kollade på Idol, åt en massa skräp, snackade massor och hade det mycket mysigt. Tack för en rolig kväll.
Rätt person åkte ut ur idol, eller vad tycker ni?
Det tycker jag i alla fall!

So long!

Inga kommentarer: