onsdag 23 december 2009

Äntligen!

Nu har jag fått hem mitt nya mobila bredband. Varit utan internet på min dator i två månader, inte för den skull att jag har lidit men det är skönt att slippa tjata på brorsan hela tiden och fråga om man får låna hans dator.
Ska bli skönt att äntligen få sitta och skriva på bloggen i lugn och ro utan att en lillebror flåsar en i nacken och påpekar att jag nu har suttit mina tio minuter. Jag kan inte vara särskilt kreativ på tio minuter. Det blir bara konstigt och massa stavfel och jaa, helt enkelt väldigt ointressant så därför har det inte blivit någon daglig uppdatering. Jag har faktiskt haft rätt fullt upp på senaste tiden. Har det inte varit det ena så har det varit det andra. Jag är alltid på väg någonstans.

Föresten måste jag ju också påpeka att jag äntligen har tagit körkort! 1 år tog det från det att jag var på handledarutbildningen till att jag hade körkortet i handen. Helt okej tycker jag i alla fall. Uppkörningen var igår och den gick precis felfritt. Han hade ingenting att klaga på och det kändes så jäkla gött! Nu ska jag bara lära känna min lilla Nissan Micra Special Edition;). Tova tyckte att tutan lät lite pensionärig, jag tycker den låter pimpad. Mohaha, den är grym och den heter Lilla Blå. Ni kommer förstå varför när ni ser den.

God jul på er för imorgon blir det inget bloggande!

Inga kommentarer: