måndag 7 december 2009

sch slutar de flesta ord med...

Ja, nu är det nog dags för ett inlägg till. Nästan en vecka sedan jag skrev sist men jag kan glädja er med att ni inte missat något spännande som hänt i mitt liv.
Det är mestadels därför jag inte har skrivit och jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva om nu heller.
Ni missade väl förresten inte Parlamentet igår när André Wickström videobloggade? Jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig. Han var så jäkla lik alla små fjortisar som videobloggar om sådant som folk fullständigt skiter i. Tror tyvärr inte klippet kommit ut på Youtube ännu men jag är säker på att den finns på tv4.se. "Asså jag har ju såhär ett eget ord då, Parlamentisch". Tummen upp för den sköningen.

Ska förresten prova på Berroca som de gör reklam för på tv. Det är typ fullt av vitaminisch ba lixom. Hoppas på att det ska öka mitt välbefinnande och mitt lugnisch asså typ!

Inga kommentarer: