tisdag 15 december 2009

Mobbargruppen på Facebook

Asså jag skäms! Och då är det inte för Idol-Eriks flickvän utan för de cirka 15-16 000 personer som gått med i mobbinggrupperna, " Vi som skämdes för Idol-Eriks flickvän" och vad fasen de nu heter. Att man ens orkar hålla på? Uppskattningsvis skulle jag gissa på att åtminstone 75 procent av medlemmarna i dessa grupper är unga tjejer och för all del, klimakteriekossor som är ute efter lammkött. Jo, självklart är det avundsjuka det handlar om. Så länge som just du har suktat efter Erik Grönwall där hemma i tv-soffan och när du sedan ser hans tjej där uppe på scenen som han visar så otroligt mycket kärlek till, jaa då ska vi börja säga att hon bara vill ha uppmärksamhet och hon stjäl hans moment och så vidare och så vidare. Visst, absolut, hon stod länge uppe på scenen men vadå då? Hon var ju asaglad att hennes älskade pojkvän hade vunnit.
Dessutom hade väl Erik fått en jäkla massa uppmärksamhet kvällen igenom. Jag menar han fick ju flest röster och vann!

Så småtjejer och klimakteriekossor, ni behöver inte oroa er beträffande vår uppmärksamhet till Erik. Den är det ingen fara med, det vill jag lova.
Om ni nu tycker att flickvännen stal så mycket uppmärksamhet, då kanske ni ska köpa hans singel eller skiva när den kommer ut och ge han uppmärksamhet den vägen istället - inte genom att starta en mobbinggrupp på Facebook!

Suck

1 kommentar:

Anonym sa...

Delar inte alls din uppfattning. Varför måste man alltid vara svartsjuk för att kunna tycka någons flickvänn är irriterande? Jag är varken en fjortis eller en klimakteriekossa! Men jag tycker ändå att hon förstörde hans moment. Dom som röstat på honom vill ju se honom framtäda med vinnarlåten, men så störde man sig bara på tjejen som stod där och ville stjäla hans uppmärksamhet. Patetiskt! tackhej!