tisdag 8 december 2009

Jul, jul, strålande jul!

Jag fullkomligt älskar att köpa och ge bort julklappar. Jag är definitivt en giver och inte en taker. Tycker det är mycket roligare att ge saker än att få. Hade jag haft möjlighet så hade jag köpt presenter till folk året runt. Men, men så är ju inte riktigt fallet och därför har jag väl bestämt mig för att tona ner lite vad det gäller julklappsköp med mera. Kanske behöver man inte köpa en massa onödiga saker till familjen utan att man istället verkligen tänker igenom något speciellt. Vad, är då den stora frågan? Ibland är inte fantasin på topp och så är det väl bara. Så himla dumt att fantasin på något sätt flyttar ifrån mig in i en stuga långt ut i skogen just vid juletider.
Har ni några förslag på roliga julklappar? Vilken är årets julklapp enligt dig?
Dela med dig här på bloggen!

Kram

Inga kommentarer: