fredag 7 maj 2010

Dagen i ord

Sitter och väntar på att min älskade Hanna ska ringa, sedan blir det en tur in till stan för en fika. Ska bli så himla skönt att få prata av sig med någon och speciellt med denna lilla dam som jag inte träffat på ungefär ett halvår. Helt otroligt att man har stått ut. Vi hade planer på att åka upp och hälsa på henne i Åre men då vi inte fick tag i någon ordentlig bil kändes det ganska svårt. Jag menar, en liten Nissan Micra kanske inte är den bästa bilen att ge sig ut i snökaos med.

Synd att det är mulet idag. Jag som hade tänkt använda mina fräsiga solglasögon. Too bad, det ser ju lite töntigt ut att gå runt med solglasögon när det inte finns någon sol. Right?

Ikväll blir det rugby för min del. Vallhalla Vikings vs. Krösa Scorpions och för en gång skull håller jag på Krösa. Min bror är nämligen med i år. Läskigt och kul på sammma gång. Hoppas inte han skadar sig, han har peppat så jäkla mycket inför den här matchen. Damn, vilken biff min "lilla lilla" bror är.

Ha det bra folks!
Puss

1 kommentar:

Paula sa...

Hej! hoho oh vad kul :) läser din med haha. Såg det på facebook. Du kanske såg mitt inlägg om att klippa mig? :D Om du är sugen! haha hör av dig :)

Puss (på oskarhamns dialekt haha)/ Löken