onsdag 12 maj 2010

Kanske ett tips?

Regnet vräker ner över Helsingborg idag och dagen till ära så är jag ledig. På ett sätt känns det skönt för då har jag verkligen en anledning till att bara sitta inomhus, läsa en bok, sitta i myskläder och bara ta igen mig. Ska bli riktigt skönt faktiskt.

Jag köpte en så kallad Relaxing Eye Mask igår när jag sprang på stan. Har ju haft lite problem med påsar under ögonen och då menar jag inte sådana påsar man får när man blir äldre utan riktiga trötthetspåsar. Dessa har jag även haft när jag varit hur pigg som helst. Nu ska jag alltså prova den här masken som man ska ha i frysen och sedan tar man fram den (helst varje morgon) och lägger den på ögonen. Ska bli spännande att se om det hjälper. Det vore ju inte helt fel att bli av med dessa påsar.


Nu börjar min slappdag och jag ska börja den med lite brunch:).

Puss

Inga kommentarer: