onsdag 5 maj 2010

Längtar, längtar, längtar!

Som en del vet så har jag tagit tag i mitt liv och börjat läsa Matte B. Högskolan, here I come eller något. Matte och jag går inte särskilt ofta ihop och ibland känner jag bara: Kill me!! Men så kommer man till de stunderna då man knäcker koden och då känner jag mig som ett riktigt geni. Så liksom allt annat har även matematik sina goda och sina dåliga sidor.

Jag saknar mina vänner i O-town hur mycket som helst. Imorgon ska jag åka dit och typiskt nog så åker Sandra och Tova till Stockholm just denna helg för att se Lady Gaga. Kul för dem, tråkigt för mig.
Jag är så otroligt glad för att jag ska få träffa min älskade Hanna i alla fall som jag spenderat tid med i stort sätt varje dag sedan vaggan. Hon flyttade till Åre i november så jag har inte träffat henne på snart ett halvår. Längtar så jäkla mycket tills jag ska få krama om henne. Vår vänskap kommer aldrig dö hur lång tid det än tar mellan varje gång vi ses. Det är något som jag tror gäller alla mina vänner och ni vet vilka ni är!
Maaaah GOD, I LOVE YOU!

Puss puss

1 kommentar:

Robin sa...

Behöver ni hjälp med matten så hör av er. Skulle behöva repetera lite =P