lördag 16 januari 2010

Efter regn kommer solsken

Dålig uppdatering, jag vet men nu är jag i alla fall nere i Skåne sedan några dagar tillbaka.
Jimmie har jobbat en hel del men som tur är har han jobbat natt så lite tid har vi kunnat tillbringa tillsammans.
Jag kan säga att det inte började särskilt bra när jag kom ner. För det första så glömde jag hela min sminkväska hemma. Jag hade inte ens en mascara med mig så det blev att springa upp till Familia och inhandla det jag behövde. Det fick räcka med en foundation och mascara. Trist att lägga ut massa pengar på smink när man har typ helt nya grejer hemma.
Därefter ringde chefen och sa att hon var sjuk och att vi fick ta intervjun en annan dag. Suck på det och sist men inte minst... ja, vad var det som hände då? Något var det i alla fall som fick det att kännas som att det inte var meant to be så att säga.
Men rätt som det var så vände allting. Allt bara flöt på hur bra som helst och nu förstår jag att ni inte alls förstår vad jag pratar om och det tänker jag inte avslöja ännu innan jag vet mer.

Jag antar att ordspråket stämmer: Efter regn kommer solsken;)

Vi får se vad som händer inom den närmsta tiden men jag känner på mig att det är något grymt bra!

Stay in touch!
Ciaaaoo!

1 kommentar:

Matilda sa...

tack så mycket=) MEn inte jag som designat=)