onsdag 27 januari 2010

On, off, on, off, on, off

Jag känner mig lite spänd idag. Jag vet inte om det är för att jag är förväntansfull eller för att jag inte är det. Så mycket som rör sig i mitt huvud just nu och därför blir mina inlägg väldigt diffusa. Jag har inte båda fötterna på jorden och har inte haft det på nästan en vecka. Jag vet inte om det är en jobbig känsla eller om det är en bra känsla.
Vad jag vet är att jag har svårt att somna på kvällarna och det är förstås inte bra.
Ibland önskar man att man hade en on och off-knapp i tinningen så att man kunde stänga av alla tankarna som smyger sig på när det blir sådär fruktansvärt tyst som det bara kan bli när alla har gått och lagt sig. Varför ska allt börja snurra just då? Trots att man är så fruktansvärt trött så tar tankarna överhanden och håller dig vaken trots att allt du vill är att sova. Gud, jag låter ju som jag har verkliga problem. Nåväl, om några veckor kommer jag förhoppningsvis ha kommit ner på jorden igen.

Lucky, lucky, puss, puss!

Inga kommentarer: