söndag 3 januari 2010

Blickar tillbaka

Vad mysigt det är att ha en kisse liggandes på magen. På något sätt får det en att slappna av.

Så då var det 2010 och som vanligt går det fortare och fortare för varje år. Så, nu ska jag försöka tänka tillbaka på mitt 2009.
  • Jag har varit på skidsemester i Norge.
  • Jag har tagit studenten.
  • Jag har börjat jobba.
  • Jag har träffat nya vänner.
  • Jag har börjat träna på Nautilus.
  • Jag har tagit körkort.
  • Jag har mognat som människa.

Visst har året varit väldigt upp och ner. Allt ifrån skoltrötthet, höstdepressioner och känslan av att inte ha räckt till har funnits där. Men det är också de svåra tiderna som har fått mig att utvecklas till en bättre och mognare människa. Kanske märker inte folk runt omkring en någon skillnad men jag själv känner det i hela kroppen. Jag tror jag har bättre förutsättningar 2010 än 2009. 2010 ska bli ett bra år och jag känner på mig att något avgörande i livet kommer att ske. Något bra... kanske en flytt ner till mitt hjärta i Skåne? Ett nytt jobb?

2010, here I come.

Inga kommentarer: