fredag 22 januari 2010

Fascinerande skvaller

Idag hade jag en liten lucka på salongen och då passade jag på att läsa i Sveriges största skvallertidning, nämligen Hänt Extra. Jag skulle inte säga att jag är ett stort fan av skvallerblaskor men när man väl sätter sig där och läser så kan man inte låta bli att lusläsa dem. Jag är nog rätt nyfiken på vad som händer i kändisvärlden ändå, om inte annat vad skvallertidningarna vill ska hända. Vissa grejer vinklar de ju precis som de vill men det kanske är det som är själva charmen med tidningar som Hänt Extra.
Det är rätt fascinerande vad folk roas av. En del kan verkligen inte få nog av skvaller medan andra spyr galla på det. Jag vet nog faktiskt inte riktigt vad jag tycker. Ibland tycker jag det är så dölarvigt så det är inte sant och ibland så kan jag omöjligen dra mig från tidningen. Jag är en riktig upsidedown-människa på alla fronter. Därför jag aldrig får ro i själen.

Peace out!

1 kommentar:

Michaela sa...

hehe . det är dekorationer till naglar för att kunna göra typ såhär: http://ellada.webblogg.se/2010/january/nattshopping.html