onsdag 20 januari 2010

Guldklimpar från veckan som gått

Sådär, då var man tillbaka i hålan, redo för nya äventyr.
Ja, jag hade gärna stannat kvar i Helsingborg men tyvärr så måste man ju åka "hem" någon gång. Det har varit en spännande vecka i alla fall och nu är det bara att vänta och hoppas på det bästa.
Som sagt, mycket som har hänt och en av veckans guldklimpar var helt klart i söndags när vi firade min pojkväns storebrors födelsedag. Vi turade*, åt en massa god mat, desserter och diverse härliga drinkar. Dock var jag tvungen att köra på alkoholfritt eftersom att jag tagit på mig ansvaret att köra oss hem. Väl hemma blev det fler drinkar, dans, sång och en massa skratt.
Helt klart en mysig och rolig kväll.
Men det mysigaste av allt var nog idag på eftermiddagen när både jag och Jimmie var så trötta att vi somnade i soffan i varandras armar. Mys och jag vill tillbaka! Jimmie, du är hemma för mig<3.

*Att tura innebär att man åker fram och tillbaka flera gånger mellan två olika destinationer, i det här fallet Helsingborg och Helsingör för att till exempel äta och dricka gott.

Inga kommentarer: