fredag 17 april 2009

Dammtussar och studentlåtar

Guten Morgen! (om man får säga så klockan 11, vilket jag tror man får så länge man är under... 30).
Idag är jag glad, solen skiner ute även idag och min baby ska komma, (ja han ändrade sig). Detta för bara en endaste liten nackdel med sig. Jag måste göra det jag fruktar mest. Just det, städa mitt rum. Här ser ni nästa kandidat i Rent hus det vill jag lova. Jag fullkomligt hatar att städa. Det är såååå tråkigt. I och för sig blir det ju fint efter, men jag upplever det som lite naket när det inte ligger lite kläder slängda på golvet, sängen är bäddad, allt är iordning. Det blir lite opersonligt. I alla fall i mitt rum, för jag har inget där inne som framhäver hur jag är, vad jag gillar och så vidare förutom en System of a down- flagga men den gills knappt. Som ni säkert förstår är det här en vanlig ursäkt för att slippa städa men idag kan jag inte komma undan. Det är bara att sätta igång, musik i öronen och börja röja!

Sitter föresten och letar efter tänkbara studentlåtar just nu, en låt som vi ska springa ut till. Det finns ju så många! Någon som har ett förslag så är jag tacksam om ni även delger mig med det! :)

Nu ska jag in i dammtussarnas värld... uuuäää, ryser bara jag tänker på det.

Inga kommentarer: