torsdag 23 april 2009

Migrän... again

Gårdagens huvudvärk hade utvecklat sig till migrän imorse. För fan säger jag bara. Vad är det med mitt huvud? När jag skulle gå upp var jag helt vimmelkantig, halvblind och en riktigt dunkande huvudvärk. Det går inte att härda ut migrän. Det går inte bara att säga, jo men jag fixar det. Det går inte över av sig själv heller. Det krävs ett antal treo, ett mörkt rum och en säng för att det ska gå över. Var tvungen att gå och lägga mig igen i alla fall så nu missar jag både engelskan och religionen. Ska ta bussen som går vid 10.30 så jag hinner in till kundpasset. Hoppas verkligen huvudvärken släpper till dess. Det är inte den här migränkänslan längre och tur är väl det.
Nu ska jag plugga lite så att jag slipper göra det ikväll.
Jag behöver en lugn kväll.

Inga kommentarer: