söndag 19 april 2009

Sunshine!

Helgen har varit helt underbar och vädret likaså.
I fredags så kom älsklingen och vi inledde kvällen med varsin mjukglass. Det var himmelskt gott och vi satt och njöt av kvällens sista solstrålar. Riktigt härligt. Därefter bestämde vi oss för att dra ut en runda med inlinsen och jag gjorde min första rejäla vurpa. Slog i mitt stackars huvud rätt rejält för dum som man är hade man ju inte hjälm på sig. (Ja, jag ska skaffa mig en).
Resten av kvällen togs det väldigt lugnt då vi misstänkte en hjärnskakning.
Dock mådde jag relativt bra igår så vi gick 1,3-mil-rundan med farmor och farfars lilla vovve Lotta. Hade dessutom picknick(provisorisk stavning) vid Hjortberget. Mycket mysigt och som sagt, trevligt väder.

Idag har jag umgåtts med min lilla Tova och med vovven Gösta. Härliga typer båda två^^.

Resten av kvällen ska vara datorfri! Jag ska plugga lite till gesällprovet och sedan bara slappa framför tv:n.

En helt klart lyckad helg<3

1 kommentar:

Linda sa...

Tack gullunge! :) Vi jobbar på Sagabiografen.Hoppas du hade det trevligt under påsklovet.