måndag 20 april 2009

Rosenrot och vardag

Så var man tillbaka i vardagen. Gaah, det suger!
Jag vill bara... sova. Haha, näe inte riktigt kanske men jag känner mig galet trött jämt. Direkt efter att jag kom hem från praktiken idag så däckade jag på soffan. Skönt förvisso men inte riktigt så det ska vara känns det som. Detta trots att jag tog rosenrot i morse. Ska man inte bli pigg av det? Jag blev snarare tröttare. Falsk marknadsföring!
Idag var jag smakråd till en som skulle på studentskiva imorgon. Det var faktiskt roligt även om jag inte är sådär jätteförtjust i att berätta för andra vad de ska ha på sig och inte. Fast jag gör undantag när folk ber mig om det;). Då är det rätt skoj.
Mjaha, en vecka full av vardagligheter, mycket tråkigt måste jag säga. Dagarna kommer väl se ut som såhär ungefär att man går upp, sticker till praktiken/skolan, gör det man ska, hem, slappa, sova.
Ja, så ser mina tråkiga dagar ut ungefär fram till sommaren.
Det är bara måndag och jag längtar redan till helgen.

Nu ska jag borsta tänderna!

Inga kommentarer: