måndag 13 april 2009

Jag gillar grönt...

Nämen hallå igen ja! Det var ju faktiskt inte igår jag skrev här.
Jag är så kass på att hålla min blogg vid liv. Kan man skylla på att man är en tråkig person som inte har ett särskilt spännande liv? Ja, det tror jag faktiskt att man kan skylla på. Det finns ju inget att skriva om liksom. Sedan och andra sidan när man läser andras bloggar så verkar de heller inte ha några sådär speciellt händelserika liv. Inte mer än mig i alla fall så det är väl helt enkelt jag som är dålig på att krydda till det.
Det är många bollar i luften nu i mitt liv i alla fall. Har sökt lite jobb runtom i landet men vi får väl se hur det går med det där. Antagligen blir det att bli egen företagare i sketans Oskarshamn i alla fall trots att jag inte vill annat än härifrån. Vad har jag för chanser därute i vida världen. Det är inte många kan jag säga. Jaja, man måste väl börja någonstans antar jag... för att sedan jobba sig uppåt.
Kärlekslivet har väl varit uppochner på senaste men känner inte att jag vill dela med mig av nåra detaljer om det här.

Skulle faktiskt kunna tänka mig att resa iväg en sväng nu. Kanske ta en tripp till Kanarieöarna eller något? Näe, just det... det kostar ju pengar och något sånt har jag inte sett skymten av på ett tag. Jag är inte van att vara fattig men det ska man väl vara också någon gång.

Nu ska jag bli en stjärna på inlines. Har köpt ett par nya. De är "fett grymma" om jag får säga så. De rullar riktigt bra;). Och gissa... de är gråa med gröna detaljer. Me like!

Ciao ciao!

Inga kommentarer: