onsdag 22 april 2009

Mycket att se fram emot

Nu har jag så jäkla mycket att se fram emot så jag borde vara kanonglad. Ändå känner jag mig lite deppig. Det är så mycket att göra nu känns det som. Sista spurten i skolan nu. Jag måste helt klart lära mig att njuta mer av livet och verkligen uppskatta de stunder då allt bara är bra!
Jaja, idag fick vi i alla fall reda på att vi ska få åka till Stockholm i 2 dagar med klassen och gissa vad, skolan bjussar på hela kalaset. Känns riktigt skoj och om 2 veckor bär det av.
Dessutom ska jag till älsklingen på valborg och den 1:a maj blir det raggarrunda för hela slanten i Halmstad. Ska bli spännande att se vad det innebär, har aldrig varit på något liknande^^.
Inte att förglömma har vi ju balen också den 24:e maj och sedan studenten den 8 juni. Helt underbart. Snart är skiten över. Dock lite läskigt att inte veta vad som händer sedan. Skolan har ju varit en slags trygghet. Man har alltid haft något att komma tillbaka till, men inte den här gången.

Vi får väl se var man hamnar!
Just nu tänker jag i alla fall se fram emot allt härligt som ska hända de närmaste veckorna och riktigt njuta av allt!

Gesällteorin gick föresten jättebra, ska väl inte säga för mycket men det känns som att jag klarade det.

Pluggdax!

Inga kommentarer: