tisdag 14 april 2009

En snygg blogg? Näe, det är nog inget för en annan

Jag måste vara den mest otekniska bruttan som finns, ja det kan jag nog säga ganska säkert.
Sitter och läser massa andras bloggar och jag kan faktiskt inte förstå hur de kan få dem så snygga. Min blogg ser så b ut så det är inte sant. Önskar jag också kunde vara lite cleaver och finurlig någongång men nähe sedu, det blir nog inget med det.
Känner faktiskt att det börjar kurra lite i magen nu, den ropar efter frukost. Hoppas det finns något smarrigt att trycka i sig.

Hoppas på en runda med inlinesen idag men vi får se hur det blir med tanke på min enorma vattenblåsa på insidan av foten. Den känns vill jag lov att säga.


Ta tag i sitt liv var det ja!

Ciao ciao...

1 kommentar:

civixier sa...

Jag kan fixa din blog om du vill, det är sånt jag kodar dagligen ändå ;)

http://civixier.blogg.se/lipsum/

Där är min senaste, men den är nog lite för mörk för din smak :P

/Ted