tisdag 14 april 2009

Måsten hit och måsten dit... jag skulle kunna tänka mig att inte göra någonting alls!

God morgon, god morgon!
Dagen ser ut att bli rätt så trist. Kommer väl mest bestå i en massa plugg och en massa andra måsten som jag måste ta tag i. Inget speciellt roligt väder heller så i och för sig är det väl en bra dag för en massa tråkigheter.
Påsklovet kommer vara över på nolltid det vet jag så nu vill man ju samtidigt passa på att göra sådant som man inte hinner annars. Typ umgås med vänner, vara ute mycket och sådant där. Tyvärr har jag så mycket läxor att det förmodligen inte blir mycket av det den här veckan heller. :(
Imorgon ska jag träffa en försäljare från Paul Mitchell och pressa honom på lite bra erbjudanden;). Det gäller att börja direkt.
Nu ska jag ta tag i alla måsten.

Inga kommentarer: