tisdag 14 april 2009

Pust och stånk!

Nu är jag hemma efter en lång runda på inlinesen. Det måste vara bra träning för jag är riktigt trött och svettig. Mamma och pappa lurade in mig i stan och sa att det fanns en cykelbana att åka på men inte fasen fanns det det. Kullersten genom hela stan var inte kul att åka på kan jag säga. Bara att ta sig igenom stan var som att springa 5 km. Hängde mellan mamma och pappa som fick försöka att rulla mig framåt. Haha, måste sett aningen konstigt ut. Men det var roligt.
Klarade också att åka ner för en lång backe nära mitt hus så jag är mäkta stolt. Det gick hur bra som helst. Jag tror bara det gäller att våga, då lär man sig allra mest:).

Mina fötter mår inte så bra just nu. Jäkla vattenblåsor på båda fötterna. Inte bra. Får väl ta ett litet uppehåll från inlinesen några dagar men det kommer bli svårt, det är ju så himla skoj:).

Ikväll ska jag äta något gott och ha det bra. Får bli att läsa lite i Hår och kemi innan jag somnar. Har teoriprovet för gesällen nästa onsdag. Får hoppas man klarar det.

Inga kommentarer: