fredag 23 oktober 2009

Eftersnack från gårdagens...

Suttit och funderat lite angående min deppighet. Försöker finna lösningar på det men jag läste i en tidning för några dagar sedan att man skulle tillåta sig själv att deppa. Det är okej liksom, och även om det inte är särskilt skoj att deppa så är det kanske något man behöver ibland för att uppskatta de riktigt härliga stunderna.
Jag brukar alltid vara van vid att ha något att se fram emot. Som förra året till exempel så hade jag Egyptenresan med Jimmie, jag hade skidresan till Norge, jag hade studenten. Nu har jag inget planerat sådär direkt och man ser väl bara den grå vardagen framför sig. Hela långa vintern utan en endaste liten morot:P. Ska i alla fall försöka ta mig upp till Åre och hälsa på Hanna och Calle. Då kan man ju faktiskt åka lite skidor:D.

När jag tänker efter så har jag lite att se fram emot.
Jag ska ju ta mitt körkort! Det är inte helt fel att kunna ta bilen till jobbet i den kalla vinterkylan istället för att sätta sig på cykeln.
Man måste ju försöka vara lite positiv också;).

Hanna blev jättefin i håret och Idol gick som det skulle gå. Finfint!

Vad tycker ni om Katrin Zytoblablabla?

Inga kommentarer: