torsdag 22 oktober 2009

It's a beautiful day!

Dagen har i stort sätt varit fulländad. Jag känner mig glad igen.
Började med att träna lite gym och kondition med Tova och sedan åkte vi hem till Sandra.
Vi pratade verkligen om allt mellan himmel och jordoch jag passade på att klippa Sandras toppar lite. Hon blev jättefin. Tänk vad mycket 1 centimeter och lite uppklippning kan göra.
Sedan övade jag lite på en uppsättning jag ska göra på Tova på onsdag eftersom att hon ska ha spelning med sitt band Pushinsky i Kalmar.
På hemvägen blev det en väldig omväg eftersom jag och Tova babblade och babblade hela tiden. Så skönt när man verkligen får prata av sig.

Jag har köpt en Ben & Jerrysglass för första gången i mitt liv. Har aldrig smakat det tidigare. Alla säger ju att det är så fasansfullt gott så vi får väl se om det faller mig i smaken.
Förmodligen kommer det göra det eftersom att jag valde smaken Chocolate fudge. Jag är chokladoman! Muuums fillibaba!

Dagar kvar till Michaela, Jerry och Stockholm: 7
Längtar!

2 kommentarer:

Michaela / Laura sa...

Längtar här med. Vilken tid kom ni sa vi? och när åker ni hem sedan igen?..

Mimmi sa...

Hallå du!
Sent på onsdagen vecka 45 kommer jag hem till Ohamn och stannar till söndagen :) Så jag tänkte om jag kan få boka in en klipptid hos dig. Mitt hår ser hemskt ut och här uppe i Stockholm går all tid åt till att plugga ;P