fredag 2 oktober 2009

Lite bak, lite idol

Idag har jag bakat. Det gick inte så jättebra och jag kanske inte ska ge mig på annat än kladdkaka. Bestämde mig av någon konstig anledning att jag skulle baka chokladkaka med valnötter. Smeten var jättesvårarbetad och blev typ lite klumpig. Måste gjort fel någonstans på vägen men jag kan inte förstå var för att jag följde receptet till punkt och pricka.
Någon som vet vad man ska göra för att kakan inte ska brännas på ytan men ändå bli färdig inuti?

Nu lite Idol-snack. Jag är faktiskt lite förbannad att Camilla gick vidare. Det är ju katastrof. Varför i helsike lät de henne gå vidare? Hon är ingen idol, hon är en schlagerdrottning och hon erkänner det ju själv. Jag är säker på att det inte bara är jag som är förbannad på att hon gick vidare. Fanns så många som satt där i soffan idag som är så sjukt mycket bättre än henne. Jag hade verkligen hoppats på Moa. Hon är sjukt grym och hade jag fått bestämma hade man diskat Camilla efter fiaskot och låtit någon annan få chansen. Jag får rysningar av henne och då är det inte härliga rysningar. Men, men... vi får väl hoppas att svenska folket är kloka och röstar ut henne redan ikväll.

Tja, tja!

Inga kommentarer: