torsdag 8 oktober 2009

Tomorrow it's Green Day!

Den här veckan har det verkligen blivit mycket träning. 4 dagar i rad har jag varit i träningslokalerna på Nautilus och gett järnet. Kommer inte kunna träna där på cirka 5 dagar nu så det fick bli intensivt denna vecka.
Imorgon bär det nämligen av ner till älskling pälskling tidigt, tidigt på morgonen (6.12 går bussen) och sedan ska vi åka över till Köpenhamn för att gå på Green Day. Ska faktiskt bli rätt grymt, de är ju lite kult. Hoppas de kör många gamla låtar.

Övriga helgen vet jag inte riktigt hur jag ska spendera eftersom att Jimmie jobbar 12-timmarspass lördag, söndag men jag hoppas på att busa lite med hans underbara Svenska lapphund. Om nu hunden vill busa med mig vill säga^^. Han kanske inte tycker om mig alls.
Blir nog några joggingturer också för att få tiden att gå.

Ikväll blir det lite jobb på salongen och sedan hem och packa för full gas. Allt måste vara klart och färdigpackat ikväll för jag vill inte gå upp ännu tidigare än klockan 5.

Ha det gott alla så får vi se när vi hörs igen!

Ciao

1 kommentar:

Karin Holmér sa...

Åh va roligt att du ska få se Green day!! Jag hade också tänkt gå men det blev inte av sen. Hoppas det är en sjukt bra konsert!

Bra jobbat med all träning också :)

Kram