torsdag 15 oktober 2009

Torsdagar kan ju också vara ganska roliga

Dagen har bestått av jobb, jobb, jobb än så länge. Fick gå upp tidigt idag igen och jag var så himla trött. Jag är absolut ingen morgonmänniska, men upp kom jag i alla fall och tur var väl det.

Sitter och lyssnar på Green Day just nu. Blev helt kär i dem efter konserten så nu är det nästan bara det som gäller och deras nya album är faktiskt riktigt bra. Gav det inte riktigt en chans innan. Tror inte att jag kan börja älska ett band på riktigt förrän jag sett en konsert med dem. Det är så jäkla stor skillnad alltså. Den konserten var helt klart en utav mina bästa upplevelser här i livet.

Ska iväg och träna lite vid 18. Ska få ett nytt gymprogram och sen får vi se om jag orkar med spinningen sedan. Det är väl inte helt självklart efter ett gympass med José.

Ha det gott!
Ciao

Inga kommentarer: