tisdag 27 oktober 2009

Vad var det nu igen?

Vad jobbigt när det är något som man vet att man måste göra fast man inte kan komma på vad det är. Sitter här och funderar på vad det kan vara som är så viktigt. Förmodligen har det hela att göra med att jag ska ut och resa och man inte vill missa att få mig sig något eller göra något speciellt innan man åker.
Sitter faktiskt och lyssnar på lite musik och det hör inte till vanligheterna längre. Förstår inte hur jag kunde "tröttna" på musik men kanske beror det på att jag typ lyssnade på mp3 flera timmar varje dag när jag pendlade till Kalmar i 3 år. Green Day-konserten fick nog dock fart på mig igen. Jag tycker Jordin Sparks - Battlefield är så himla fin. Tror den är rätt gammal men eftersom att det var längesedan jag lyssnade så är den ny för mig.

Imorgon åker jag till Skåne för att sedan flyga till Stockholm på torsdag. Värsta omvägen, först ner, sedan upp men vad gör man inte för sin kära pojkvän;).
Pushinsky spelar föresten på Monokrom i Kalmar imorgon, så alla kalmariter, pallra er dit annars missar ni något. 20.00 intar de scenen.
Ni som inte bor i eller i närheten av Kalmar kan såklart njuta av de i alla fall genom att klicka här. Tror ni jag är stolt över min bästa vän som sjunger i det bandet eller? Hell yeah!

Ciaaaos!

Inga kommentarer: