söndag 4 oktober 2009

En crazy dag och ett stort tack till alla!:)

Idag har det varit riktigt mycket jobb. Jag har jobbat nästan 12 timmar, från 8 på morgonen till 20 på kvällen. Tycker inte att det var så farligt dock tack vare riktigt härlig personal. Har varit en trevlig dag helt enkelt.

Måste bara passa på att tacka alla er som har visat intresse att vara modeller till mitt gesällprov. Verkligen jättegulligt av er och jag har hittills valt ut 3 klippmodeller. Finns alltså en chans kvar att få vara klippmodell för en tjejklippning och att få gratis klippningnar i flera månader framåt. Dessutom finns platserna som långhårmodell och modell för den korta festfrisyren kvar så tveka inte att skriva ett mail till mig på Facebook eller lämna en liten kommentar här på bloggen. Om du väljer det sista alternativet, glöm då inte att skriva vem du är för det är inte så lätt att veta vem "anonym" är.
Tack en en gång till alla som visat intresse!
Om ett litet tag kommer jag även att söka efter fler modeller, bland annat färgmodell och permanent. Så glöm inte att hålla utkik här på bloggen!

Ikväll blir det väldigt lugnt! Sista filmen om Kommisarien och havet idag.

1 kommentar:

Linda sa...

gud vad kul! jag kan ställa upp som långhårsmodell om de behövs =) fast jag är shaved på ena sidan