lördag 3 oktober 2009

Helt galencrazy gäst;)!

Idag har varit en helt galen dag på jobbet. Full rulle HELA tiden och det var som värsta sommarruschen.
Dagens gäst tilldelar jag tjurkärringen som skällde ut mig ordenligt i 2:an.

Jag: Skulle du bara kunna kolla igenom påsen för jag tror att jag glömde lägga i en burgare?
Surisen: Va? Näe men nu blir jag förbannad. Först finns inte det man vill beställa (mozzarellasticksen var slut), sedan får man för lite pengar tillbaka och sedan ska man behöva leta efter sin mat. Vad är det här egentligen?
(Tanta är helt seriöst galencrazy, det ryker ur öronen och hon vill verkligen starta ett gräl).
Tur att jag är så cool då;).

Kära lilla gäst. Tror faktiskt inte att du tjänar så mycket på att brusa upp dig så i din situation. Du fick din mat, du fick dina pengar tillbaka och allt inom den rimliga servicetiden. Puss på dig också!
Varför ska folk vara så sura? Man ska väl inte få bete sig hur som helst?
Var tycker ni gränsen går vid uttrycket, kunden har alltid rätt?
Well, you tell me!

För övrigt så spökade min mobil precis. Skärmen lyste upp utan att någon var i närheten och jag fick inget sms och ingen ringde:O! Vad fasen hände? Spooky...

Ikväll: Körslaget kanske?

1 kommentar:

Karin Holmér sa...

Det där känner man ju igen!! Världens mest otacksammaste jobb typ ;) Folk älskar att skälla ut stackars små medarbetare på donken.

Om det nu är så dålig service behöver dom väl inte handla där då ;) haha.

Det finns många gäster man velat strypa genom åren... det tråkiga är att man aldrig får säga ifrån!

Ta ingen skit alex! =)
Kram