fredag 16 oktober 2009

Fetaost med svarta oliver

Gosch, vilken träningsvärk jag har alltså. Mina ben är som spagetthi hela tiden fast ändå jättestela. Hm...
Jag och Tova körde ett en-timmes-pass på cross-trainern och nog var det jobbigt. Skoj också såklart! Sedan tränade jag överkroppen i gymmet. Var riktigt trött efter igår så fick köra med lite lättare vikter. Imorgon lär jag vara som en stel pinne. Illa att jag ska jobba 11.30-20.30 då:P. Kommer knappt kunna gå.

Dagens kommentar går självklart till Tova:

Jag: Tror du han är grek?
Tova: Nja, jag vet inte, han ser ganska exotisk ut.
Jag: Näe, tycker du?
Tova: Jaa, han ser ut som en fetaost med oliver på!

Hur fasen ser man ut om man ser ut som en fetaost med oliver?
Är det en komplimang eller är det något dåligt? Mohaha.

1 kommentar:

Michaela sa...

haha, det måste vara en god kommentar annars vet jag inte vad alltså.. hehe :)