lördag 3 oktober 2009

Så, vad säger ni om kvällens premiär av Körslaget?

Måste säga att jag tyckte premiären av Körslaget var riktigt lyckad och startfältet är helt klart starkt i år. Mina personliga favoriter idag är helt klart Rigos kör som gjorde en supertuff version av Pitbulls, I know you want me och Olas manskör som kändes riktigt mäktig. Tyvärr verkade det som att de hamnade lite illa till idag båda två.

Blivit väldigt mycket tv-snack här på bloggen nu och jag måste faktiskt erkänna, jag vet att det låter illa, men bytt bort böckerna mot tv:n. Det är ju så mycket bra på tv nu som man bara inte kan missa. Men snart kanske det kommer en bokrecension. Vem vet, jag kanske får ett infall snart igen!

Min katt är så mysig. Han ligger här i mitt knä med huvudet halvt på tangentbordet och är allmänt i vägen men jag tycker faktiskt bara det är mysigt. Han är sådär härligt varm och han ger mig ett sådant lugn med sina lugna andetag. Jag har faktiskt hört att om man har en sovande katt i knäet så kan det ge ett lugn. Det förutsätter ju förstås att man inte är katträdd för då är man nog inte så lugn;).

Idag blir det läggsdags i rimlig tid för imorgon ska jag upp till jobbet klockan 8. Tur att jag har lite sovmorgon på måndag. Då får det bli lite träning också för det var ganska längesedan.

Vem är din favoritkör?

Inga kommentarer: