tisdag 13 oktober 2009

Jag älskar att ha det bra! Vem gör inte det?

Nu är man hemkommen från Skåne och efter en lång resa är det skönt att bara slänga sig i fåtöljen och slötitta på tv.
Det har varit en helt underbar långhelg som inleddes med som tidigare sagt en helt underbar Green Day-konsert. Det var så grymt mäktigt och när jag hittar USB-sladden ska jag ladda upp ett finfint videoklipp där man hör någorlunda hur cirka 7000 människor sjunger med i Boulevard of broken dreams. Så fett grymt alltså!
Hm, vad har vi mer gjort i helgen? Vi har umgåtts med folk runt omkring oss och haft det fruktansvärt trevligt, gått långa promenader med Ådi, Jimmies Finska Lapphund och myst, myst, myst. Igår så var vi också så jäkla duktiga att vi joggade 5,6 kilometer. Kändes som att det gick hur lätt som helst. Vi är visst lite vältränade älskling;).

Jag har satt upp lite nya mål som jag ska fixa innan jul.
  • Jag ska lära mig att göra riktiga armhävningar
  • Jag och Jimmie ska jogga en mil
  • Jag ska ta körkort
  • Jag ska ha fixat alla modeller till gesällprovet

Näe, de står inte i prioriteringsordning;)

Jag saknar min bebis Jimmie jättemycket och längtar till vi ses nästa gång! Då bär det av upp till Stockholm för att träffa våra favoritfilurer Michaela och Jerry. Me like!

Älskar dig Jimmie och tack för ännu en underbar helg!

1 kommentar:

Michaela sa...

Tro mig. Vi längtar vi också. Speciellt saknar jag nog dig mest! ;) Önskar vi bodde närmre så vi kunde umgås på ett helt annat sätt, men men sånt är livet. Bara att gilla läget.

Saknar er iallafall - men ses snart :)