onsdag 7 oktober 2009

Tack underbara Tova

Otroligt givande dag idag! Gick upp vid halv åtta för att cykla iväg till gymmet med Tova eftersom att hon skulle ha sin introduktion med José där idag. Jag passade också på att gymma lite och det kändes grymt bra idag. Har utvecklat mina muskler väldigt mycket och jag känner mig helt klart bättre tränad nu när jag har hållt på i cirka en månad. Snart är det dags för att utveckla mitt gymprogram lite så jag har bokat ny tid med José. Han är grymt duktig.
Dessutom blev jag bjuden på lunch av Tova idag. Vi gick till Maxi och handlade lite av det vi ville ha och det blev vegetariskt rakt igenom. Ruccolasallad, morötter, tomater, (var det palsternacka det hette), kidneybönor, vitlöksklyftor, GI-bröd och kronärtskocka. Allt var härligt gott och superfräscht och jag lär hålla mig mätt länge med tanke på hur mycket jag åt. Jag slutade aldrig äta alltså på grund utav att det var så härliga smaker. Tack så hemskt mycket Tova<3.

Nu ska jag snart iväg och jobba några timmar. Ska bli kul det också!
Imorgon blir det nog lite spinning på förmiddagen.

Ha en mysig kväll!

Inga kommentarer: