tisdag 4 augusti 2009

Allt och ingenting

Jag har ont i mina axlar. Uppenbarligen står jag och spänner mig när jag jobbar utan att jag tänker på det.
Nu börjar Allsång på skansen och jag måste säga att jag börjar tycka att allsång på tv börjat bli jävligt tröttsamt. Först Lotta på Liseberg och dagen efter Allsång på Skansen. Kan det bli mer tröttsamt? De behöver väl ändå inte sända båda två i tv? Jaja, uppenbarligen är det inte många som håller med mig vad det gäller den saken då det ständigt är fullsatt i både Göteborg och Stockholm men det är med glädje som jag nyligen konstaterade att det är det sista avsnitten av allsång för denna sommar. I början av sommaren är det alltid mysigt med dessa program för då känner man att, ja, nu är sommaren här men nu när vi kommit in i augusti klarar jag mig faktiskt utan det.
Jaja, nog om det... dagen har i alla fall varit rätt så rolig och har rullat på utan problem.
Imorgon ska jag köpa en ny sax och lite annat plock från Cutrin.

Ciao

Inga kommentarer: