tisdag 11 augusti 2009

Har du druckit vin eller?

Det är frågan man får av pappsen så fort man kliver in i bilen?
-Vadå då? Luktar det?
-Ja!
Jag tror jag är full. Huvudet känns tungt och ljuset från skärmen känns väldigt dovt och svagt. Jag får nästan kisa för att urskilja vad jag skriver så nu kan det säkert bli en hel del stavfel och grammatikfel. Det brukar det bli i och för sig när jag bloggar för då låter jag bara tankarna flöda. Det är ingen jävla svenskauppgift detta ändå så.
Var ute och åt med mina kollegor idag och vi tog några glas vin innan vi gick ut för att äta. Till slut hamnade vi på Asian House. Väldigt mysigt restaurang, dock var det inte så mycket folk idag så man kände sig väldigt, väldigt uppassad.
Måste bara göra en rättelse från förra inlägget då jag sa att Carro skulle börja som frisörlärare på Kagg. Hon ska visst börja som lärare i Västervik så då var det sagt och ändrat så ingen blir besviken.
Verkligen skitgo tjej och jag är säker på att hon kommer passa in perfekt i vårat gäng.
Det var många härliga skratt och kommentarer ikväll och jag kan inte säga annat än att jag är helnöjd. Jag tycker mycket om mina kollegor och ser fram emot lite förstärkning på salongen!

Nu blir det Big Brother tills jag tröttnar. Ska tydligen vara hångelparty idag:P. Kvalitetstv for the win:P!
Sedan sängen med Sommardöden.
Ciao!

Inga kommentarer: