söndag 30 augusti 2009

Partaj var det ja!

God! Idag har jag varit helt slut. Förlåt att jag inte ringt dig Tova men jag gissar på att du varit lika slut som jag eftersom att inte du heller har ringt.
Veckan har varit lite kaotisk. Jobbat mycket och flängt runt lite överallt och jag kan inte hjälpa det. Jag är en sådan som behöver vila ibland. När jag inte gör det så tar det ut sin rätt i slutet av veckan. Idag alltså.
För att inte förglömma så var det ju lite partaj igår. Det är väl också en av anledningarna till att jag är så totalt slut.
Sandra och jag hoppade på cyklarna och drog ut till Fredriksberg till en liten förfest. Det var vi och en massa killar så det kändes som man inkräktade lite på en svensexa eller något. Haha. Helt okej förfest med lite musik och en massa massa skitsnack. Mer om förfesten här.
Vi tog oss senare in till stan och hämtade upp Tova i parken. (Näe, hon är ingen a-lagare eller uteliggare.) Hon hade varit och diggat lite lokala band på festivalen som anordnades där i helgen. Verkade ha varit ett helt okej drag men när vi kom dit var det rätt dött. Led med bandet som spelade för det var inte mycket folk alls vid scenen.
Det blev en krogrunda runt stan (här finns typ 4 krogar vi kommer in på:P) och det blev lite Bacardi och lite Nalle Puh-sötsliskiga drinkar som faktiskt smakade rätt okej.
Avslutade såklart kvällen på dansgolvet. Top Notch!

Idag har jag sovit, i sängen till klockan 11, sedan läst ut en bok som det kommer recension om i nästa inlägg (när jag orkar) och sedan lite sömn på soffan mellan 15-17.30.
Kände att jag verkligen behövde en sådan här soffliggardag. Visst är jag slö nu men jag hoppas jag vaknar upp pigg och alert imorgon
På tisdag är det dags för some work out! Peppet!

Jag har en så himla skön soffa!
Ciao

Missa förresten inte dokumentären om Michael Jackson ikväll klockan 19(nu) på 3:an.

Skänker en tanke till dig och hoppas verkligen att du fixar detta. Kämpa på!

Inga kommentarer: